مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

كلاس تابستاني

كلاس تابستاني

كلاس تابستاني
اغلب والدين با دغدغه تابستان روبرو هستند با فرا رسيدن فصل تابستان و تعطيلات مدارس دانش آموزان فرصتهاي بيكاري زيادي پيدا كرده و البته چالشها و مشكلات آنها شروع مي شود.
راه چاره :  
والدين تنها راه چاره را كلاس تابستاني مي دانند و براي اينكه اين وقفه بيكاري فرزندان خود را پر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۲:۱۳ توسط:صفا ضيايي موضوع:

انتخاب رشته كنكور

انتخاب رشته كنكور
يكي از مهم ترين و حساس ترين مرحله هاي تحصيلي هر دانش آموز پايه كنكور و مخصوصا انتخاب رشته اوست.كنكور تنها يك مسابقه علمي نيست.موفقيت در كنكور و ورود به داشنگاه به عوامل زي بستگي دارد:
۱- معلومات عمومي كافي:

انتخاب رشته كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۰:۲۶ توسط:صفا ضيايي موضوع:

معلم ابتدايي

معلم ابتدايي
خشت اول چون نمد معمار كج تا ثريا مي رود ديوار كج
نقش معلم ابتدايي :
نقش معلم ابتدايي همانند تربيت كودك مي ماند  . شما هر طوري كه كودك  خود را از ابتدا تربيت كنيد همانگونه پرورش يافته و رشد مي كند . خيلي ها متاسفانه به غلط به دوره ابتدايي را اهميت نداده و مي گويند درسها خيلي آسان است و اكثر و اكثرآ به بچه هاي پاي كنكور اهميت مي دهند كه اين بسيار نادرست بوده ، هر آنچه معلم ابتدايي از پايه دانش آموز را تقويت كند و ريشه اي  و مفهومي به او ياد بدهد مطمئن باشيد آن دانش آموز يا سطوح بالاتر حتي دانشگاه و تحصيلات عاليه هميشه با معلومات واقعي و پايه اي خواهد بود.

معلم ابتدايي
اثرات منفي معلم ابتدايي:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۸:۵۳ توسط:صفا ضيايي موضوع:

تدريس خصوصي زبان فرانسه

تدريس خصوصي زبان فرانسه
زبان فرانسه به عنوان دومين زبان رسمي دنيا شناخته شده كه در حدود  ۲۹  كشور جهان به اين زبان صحبت مي كنند.اين زبان از زبان صفويه وارد ايران شد و امروزه به عنوان يكي از رشته هاي دانشگاهي در دانشگاه ها تدريس مي شود و به دلايل مختلفي ، بسياري از مردم نياز و يا علاقه به يادگيري اين زبان دارند.بعضي  هم به سبب علاقه به فرهنگ و زبان فرانسوي به دنبال يادگيري هستند .گروهي به جهت نياز از جمله مهاجرت، تجارت و يا بعضي از ارتباطات مي بايست اين زبان را فراگيرد و گروه سوم كه به واسطه رشته دانشگاهي  خود به دنبال يادگيري هستند.

زبان فرانسه
تدريس خصوصي زبان فرانسه
در اين جا يادگيري زبان فرانسه به صورت تدريس خصوصي يك ياز سريع ترين و موثرترين روش ها براي يادگيري مي باشد كه در مركز  آموزش گاليله اين شرايط فراهم شده كه با به كارگيري اساتيد مجرب و تحصيل كرده اين رشته مي توانيد به سرعت اين زبان را ياد بگيريد.جلسات تدريس خصوصي بنا به سليقه زبان آموز در منزل و يا محل آموزشگاه قابل برگزاري مي باشد.زمان جلسات تدريس خصوصي يك ساعت و نيم مي باشد و تعداد جلسات بنا به نظر مدرس و البته با توافق و نياز زبان آموز در طي هفته برنامه ريزي مي شود .پيگيري جلسات تدريس شده توسط مشاور مركز آموزش گاليله هر پنج جلسه انجام مي شود كه سطح رضايت شما سنجيده مي شود .طبق آ ن در جهت بهبود پيشرفت جلسات برنماهها تغيير و تنظيم مجددد مي گردد. هزينه جلسات تدريس خصوصي زبان فرانسه بسته به سطح شما از ۵۵ تا ۸۰ هزار تومان مي باشد كه در صورت توافق و داشتن همراه زبان آموز به بيان ديگر برگزاري جلسات نيمه خصوصي اين هزينه افزايش كمي پيدا مي كند و. درنهايت هزينه نهايي بين نفرات تقسيم مي گردد كه از اين جهت نيز بسيار به صرفه مي باشد.

زبان فرانسه
آموزش زبان
به صورت خصوصي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۵:۵۳ توسط:صفا ضيايي موضوع:

انگيزه درس خواندن

انگيزه درس خواندن
درس خواندن مثل بقيه كارها نياز به برنامه ريزي دارد.  انگيزه درس خواندن و  موفق شدن به فاكتورهاي زير نياز دارد. هدف ، نياز ، انگيزه ، برنامه ريزي و علاقه بطور مثال شما قرار است  با خانواده به يك سفر در تعطيلات برويد اول با مشورت خانواده نظر سنجي كرده و علاقه افراد خانواده را جويا مي شويد بعد بايد هدف از سفر را براي خود و اعضا خانواده تشريح نمود آن موقع با انگيزه و برنامه ريزي منظم نياز هاي خود را جهت اين سفر آماده مي كنيد.
خواندن نيز بايد توسط دانش آموز با دانش جو در ذهنش آناليز شود ابتدا بايد علاقه خود را نسبت به

انگيزه درس خواندن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۳:۰۰ توسط:صفا ضيايي موضوع:

مدرسه خوب

مدرسه خوب
هميشه بيشترين دغدغه فكري والدين انتخاب مدرسه خوب براي فرزندانشان بوده مخصوصا در مقاطع تحصيلي بالاتر كه اهميت يك مدرسه خوب و فضاي آموزشي مناسب پر رنگ تر مي باشد .
در فصل تابستان پرس و جو ها شروع شده و والدين با جمع آوري اطلاعات گوناگون در مورد مدرسه خوب تصميم گيري مي كنند.
معيارهاي ارزشي جهت انتخاب يك مدرسه خوب.

مدرسه خوب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۱:۲۱ توسط:صفا ضيايي موضوع:

موفقيت در امتحانات

موفقيت در امتحانات

موفقيت در امتحانات
تدريس خصوصي گاليله در نظر دارد با نزديك شدن زمان امتحانات و به خصوص امتحانات پايان ترم و امتحانات نهايي اطلاعاتي را در اختيار شما دانش آموزان بگذارد . امتحانات براي بسياري از دانش آموزان حياتي و هماهنند يك كابوس است و باعث استرس فراوان مي شود .  در اين مقاله قصد داريم نكات مهمي براي موفقيت در امتحانات كه مي تواند امتحانات پايان ترم دانش آموزي يا  امتحانات دانشجويي باشد در اختيار شما بگذاريم تا در مدت زمان امتحانات با رعايت اين نكات نتيجه بهتري در امتحانات كسب نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۹:۵۰ توسط:صفا ضيايي موضوع:

شيمي كنكور

شيمي كنكور
ويژگي هاي كلاسهاي خصوصي شيمي كنكور گاليله :  
۱- آموزش مفهومي و عميق كتب شيمي كنكور توسط دبيران مجرب آموزش و پرورش با متدهاي جديد تدريس.

شيمي كنكور
۲- آموزش تكنيك هاي جديد و نكته اي براي حل تست هاي شيمي كنكور براي بالا بردن سرعت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۶:۵۴ توسط:صفا ضيايي موضوع:

زبان فرانسه

زبان فرانسه

زبان فرانسه يكي از زبان هاي قديمي رومي مي باشد كه در جهان حدود صد و سي و شش ميليون نفر (۱۳۶۶) به آن مسلط هستند و آن را به عنوان زبان مادريشان آموختند و فرا گرفته اند .
در جهان در حدود صد و نود ميليون نفر  (۱۹۰۰) اين زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم كشورشان صحبت مي كنند ، و در حدود دويست ميليون نفر (۲۰۰۰) به عنوان زبان دوم اكتسابي از آن استفاده مي كنند ،
اجتماعات گويش‌كننده به فرانسوي در پنجاه و هفت (۵۷ ) كشور و قلمرو حضور دارند. اكثر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۴:۲۹ توسط:صفا ضيايي موضوع:

ادبيات فارسي كنكور

ما يك  دبير ادبيات فارسي داشتيم دبير خوبي خوب خداييش ، دلسوز و  مهربون ، مثلا به ما واژه هايي را مي گفت كه ما سر در نمياورديم اما بعدش بهمون  مي گفت اينها رو بريد پيش دانشگاهي اونجا كامل تر مي فهميد ، چون  اين مطلب رو اونجا كامل ترش كردند و خيلي راحت تر شده ، فعلا اينجا باهاش آشنا مي شيد بعدا سال آخر بهتر يادش ميگيرد ، خلاصه ما هم هر چي بهمون مي گفت رو مي نوشتيم ، منم تمام آرايه ها شعر ها نكته ها رو قشنگ گوشه كتابم ياد داشت مي كردم و جزوم رو كامل مي كردم ، و از رو كتاب خودم مي خوندم ، خلاصه بعدا فهميدم اون سال هايي كه كتابمون كامل نبود بايد كتاب گاج سبز رو مي خونديم كه منم با همت و پشتكار همين كارو كردم و رفتم كتاب گاج سبز ادبيات رو گرفتم و خوندم ،

ادبيات فارسي كنكور

طي مطالعه هايي كه انجام داده بوديم روي كتاب ادبيات بعدا متوجه شديم سوالات ادبيات ديگه مثل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۳:۲۳ توسط:صفا ضيايي موضوع: