مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

انگيزه درس خواندن

رشته ها و آينده شغلي خود در نظر گرفته در اينصورت او هدفمند حركت مي كند و با انگيزه اي كه برايش ايجاد مي شود برنامه ريزي كامل كرد و دقيق انجام داده و نيازها و پيش نياز هاي اين مسير درس خواندن تا رسيدن به موفقيت كامل را آماده مي كند.
درس خواندن همراه با تمركز :
مهمترين مسئله براي  خواندن و يادگيري تمركز است . شما موقع مطالعه و خواندن حتما بايد در محيطي آرام و دور از تنش و سرو صدا بوده تا بتوانيد به راحتي تمركز كرده و مطالب درسي بهتر در ذهن شما جا بگيرد.
داشتن بارش فكري در موقع درس خواندن باعث مي شود كه سرعت درس خواندن شروع بسيار كم شده يا حتي اصلا مفيد واقع نگردد.
هدف از درس خواندن :
اگر مي خواهيد انساني موفق باشيد همواره بايد با هدف كارهايتان را انجام دهيد مخصوصا در درس خواندن بايد هدفتان مشخص باشد. مثلا من مي خواهم در رشته پزشكي قبول شوم و حتي ذكر جزئيات هدف نيز الزامي است مثال من دندانپزشكي علاقه بيشتري دارم بنابراين شما هدف خود را مشخص كرده و براي رسيدن به هدفتان بهترين سعي و تلاش را انجام مي دهيد .
اختلالات يادگيري در  خواندن :
بعضي از دانش آموزان سعي زيادي مي كنند كه در درس خواندن به نحو خوبي عمل كنند ، ولي به علت اختلالات يادگيري موفق نمي شوند اين نوع شرط دانش آموزان براي گرفتن نتيجه بهتر در خواندن حتما بايد به روانشناس مراجعه نمايند.
برنامه ريزي براي خوب درس خواندن :
براي اينكه در درس خواندن بهترين نتيجه را بگيريد بايد حتما برنامه ريزي جهت درس خواندن داشته باشيد مثلا درسي مثل رياضيات را  نمي توانيد در موقعي كه خسته ايد يا درس سنگين ديگري را مطالعه كرده ايد دنبال نمائيد . يك دانش آموز موفق براي  خواندن خود بايد برنامه درسي مكتوب داشته باشد و همواره سعي كند حتما طبق آن عمل كرده و جلو برود.
ساعت مطلوب درس خواندن :
پس از  خواندن حدود يك ساعت سعي كنيد چند دقيقه اي را در كاري كه مورد علاقتان است صرف نمائيد مثلا گوش كردن به موزيك تا صحبت با يكي از دوستانتان و …
هرگز سعي نكنيد با زياد خواني خود را خسته كنيد چون مطمئنا نتيجه ميدهد.
خواندن را دوست داشته باشيد و با علاقه و هدف مندي حركت نمائيد.

تدريس خصوصي گاليله ۲۲۷۱۵۸۸۶


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۳:۰۰ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :