مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

انواع تدريس خصوصي

تدريس خصوصي تغيير آن از دوره قاجاري پيدا شده در آن زمان تحصيل براي همه افراد مهيا نبود و حدود ۲۰ درصد از افراد مي‌توانستند از مزاياي تحصيل استفاده نمايند و فقط قشر مرفه از تدريس خصوصي و دبير در منزل خود استفاده مي كردند.
انواع تدريس خصوصي:
امروزه تدريس خصوصي به صورت اپيدمي و رايج در بين خانواده‌ها بوده در موارد مختلفي از دبير و استاد بهره مي‌برند به طور مثال تدريس خصوصي دروس مدرسه از ابتدايي تا كنكور تدريس موسيقي تدريس كامپيوتر تدريس خصوصي زبان هاي مختلف و حتي تدريس خصوصي هنرهاي دستي و ورزش و شناخت و غير نيز رايج مي باشد.
مراحل :
۱_ سنجش سطح علمي دانش آموز با دانشجو با يك تست ورودي و سوال و جواب هاي كوتاه.
۲_ ارائه درس و نكات مناسب با سطح علمي و گنجايش دانش آموز.
۳_ ارزيابي و امتحانات دوره اي پس از ارائه هر سرفصل و مبحث علمي.
شيوه هاي تدريس :
۱_ تدريس فوري و مقطعي:
در اين شيوه دانش آموز نزديك به امتحان خود نسبت به نياز داشت تدريس خصوصي گرفته و اشكالات و سوالات خود را برطرف مي نمايد كه البته به صورت مقطعي مفيد خواهد بود.
۲_ تدريس  مستمر:
در اين اطلس خصوصي والدين از ابتداي شروع سال تحصيلي نسبت به نياز دانش آموزان و مشكلات سال گذشته از معلم خصوصي استفاده كرده و در كل سال تحصيلي البته نه به صورت فشرده سعي مي كنند به كمك كرده و اشكالات و سوالات دانش‌آموزان را رفع نمايند.
البته بايد متذكر شود اگر دانش آموزان از اول و پايه دروس به صورت نقطه اي و اصولي درس بخواند هرگز نياز به معلم خصوصي نخواهند داشت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۲۴:۰۰ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :