مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

آموزش كامپيوتر كودكان

ابزارها را ياد بگيرند تا در سنين بالاتر به يادگيري مسائل پيچيده تري بپردازند و از اين راه در عصر كامپيوتر گم و يا سرگردان نشوند.

در كشورهاي پيشرفته آموزش كامپيوتر براي كودكان از كودكستان آغاز مي شود . ما انتظار داريم تا در كشور ما كه هر روز در حال پيشرفت هستيم حداقل اين آموزش كامپيوتر از سنين دبستان آغاز شود تا نوجوانان در دوره دبيرستان بتوانند از آن بهره برداري نمايند.

آموزش كامپيوتر كودكان

زمان مناسب آموزش كامپيوتركودكان

امروزه آموزش كامپيوتر به كودكان از آموزش بسياري از مسائل اهميت بيش تري دارد چرا كه آنها در عصر ارتباطات متولد شده اند و از همان ابتدا با اين ابزارها در ارتباط هستند.

اگر اين كودك قبل از ورود به مدرسه آشنايي ابتدايي با كامپيوتر داشته باشد در اعتماد به نفس او بسيار تاثير گذار خواهد بود و به نسبه در انجام تكاليف مثلا براي جستجوي مطالب در اينترنت آمادگي لازم را دارد و در نتيجه موفق تر خواهد بود.

بنده فكر ميكنم شما به عنوان والدين اين كودكان اين وظيفه را بر عهده داريد كه براي آموزش كامپيوتر به فرزند خود برنامه ريزي لازم را داشته باشيد و يا حتي اگر وقت كافي براي اين كا رنداريد از افراد آموزش ديده و تحصيل كرده در اين رابطه كمك بگيريد. چرا كه در آينده به عنوان يكي از افتخارارت فرزند شما خواهد بود. وقتي كودكي از همان سنين پايين شروع به يادگيري كامپيوتر م ينمايد در آينده براي ادامه اين راه مشتاق تر خواهد بود و در بيش تر اوقات اين راه را ادامه مي دهد.

آموزش كامپيوتر كودكان

تفاوت آموزش كامپيوتر كودكان و بزرگسالان

البته آموزش كامپيوتر براي كودكان كاري بسيار ظريف و البته تخصصي ميباشد چرا كه كودكان خلاق و پويا هستند اما از مطالب زود خسته مي شوند پس اگر بتوانيم توجه آنها را به كامپيوتر جلب نماييم و به قول معروف آنها را مشتاق كنيم بزرگ ترين قدو را برداشته ايم .مسئله ديگر بحث روانشناسي كودك است .آنها بار يادگيري بالاتري دارند ، در نتيجه به سهولت مطالب را فرا ميگيرند.  وتمام مهارت هايي كه در سنين پايين كسب مي كنند د رآينده به عنوان افتخاراتشان نمايش داده مي شود.

پس آموزش كامپيوتر به كودكان و آموزش كامپيوتر به بزرگسالان بسيار متفاوت مي باشد لذا انتظار مي رود از متخصصين در اين زمينه كمك گرفته كه دانش كافي در اين زمينه داشته باشند.آنها به سرعت به كامپيوتر علاقه مند مي شوند  به ويژه وقتي در آموزش از بازي ها كمك گرفته شود. امروزه اغلب ، كامپيوتر در مدارس آموزش داده نمي شود اما شما والد عزير مي توانيد با برنامه ريزي مناسب براي فرزند خود جلسات آموزش كامپيوتر را در منزل براي كودك خود فراهم نماييد و تا حدودي آينده وي را تضمين كنيد.

برگزاري جلسات در منزل و يا محل آموزشگاه امكان پذير بوده .ساعات و روزهاي جلسات طبق توافق مدرس و هنر جو مي باشد  . جهت مشاوره بيش تر همين حالا با مركز تماس بگيريد.

مركز آموزش گاليله تدريس خصوصي كامپيوتر از پايه تا پيشرفته

تدريس خصوصي كامپيوتر كودكان و بزرگسالان ۲۲۷۱۵۸۸۶ -۲۲۷۲۸۹۰۴


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۶:۴۴ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :