مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

كلاس تابستاني

كنند دنبال كلاس تابستاني مختلف مي گردند كه البته صد در  صد مشكل آنها را حل نمي كند زيرا دانش آموزان رسميت اين كلاس تابستاني را جدي نگرفته و حتي راه فراري براي دوري از خانواده و خداي ناكرده آسيب هاي اجتماعي پيدا مي كنند .
كلاس تابستاني :
در كلاس تابستاني اغلب دانش گريز زده و بجاي استفاده از زمان مناسب براي فراگيري به دنبال كارهاي خود و بودن با دوستان و جكع دوستانه مي گردند كه اين مي تواند بسيار خطرناك باشد.
مزيت كلاس خصوصي در تابستان :
آمارها نشان داده كه داشتن دبير خصوصي در منزل در تابستان تقريبا اين مشكل را حل كرده و فرزندان عزيز شما در محيط خانواده منتظر دبير خصوصي خود مي باشند و اين فرصت خوبي است كه دانش آموزان بتوانند از لحاظ علمي و هنري سطح خود را بالا برده و از لحاظ آسيب هاي اجتماعي نيز در امان باشند .
چه نوع كلاس تابستاني بهتر است؟
كلاس تابستاني بزوما نبايد علمي باشد . كلاس تابستاني مي تواند از نوع موسيقي هنر ورزش و يا علمي بوده كه البته بايد قبل از شروع فصل تابستان با در نظر گرفتن علايق و خواسته هاي فرزندان تعيين گردد.
آموزش كامپيوتر و زبان براي كلاس تابستاني :
يكي از رايج ترين كلاس تابستاني مربوط به دروس كامپيوتر و زبان مي باشد كه هم شيرين و مفرح بوده و هم مي تواند در آينده تحصيلي دانش آموزان بسيار مفيد باشد.
فرزند شما در هر رشته و مقطعي كه باشد حتمآ نياز به دانش كامپيوتر و زبان خواهد داشت و فصل تابستان بهترين فرصت براي فراگيري اين دو رشته مي باشد.
اين كلاس ها مي توانند كلاس هاي ورزشي ،رباتيك ،تفريحي ،آموزشي ،خلاقيت و.. باشد كه با توجه به علايق فرزند شما يكي يا چند تا از كلاس ها برگزيده مي شود و برنامه ريزي روزانه و هفتگي توسط سرپرست تابستاني مركز با دانشآموز و خانواده انجام مي شود چرا كه اين تعطيلات مي توانند يكي از بهترين زمان ها براي آموزش مطالب درسي يا غير درسي و پيشي گرفتن از همسالان و يا حتي آموزش حرفه اي خاص باشد و در آينده به عنوان افتخارات و توانمندي هاي شان مورد توجه قرار گيرند. از جمله كلاس هاي تابستاني و اموزشي رايج و البته مفيد و مورد توصيه كلاس آموزشي شنا (به جهت ورزش مورد نياز تمامي افراد در تمامي سنين )،زبان (آموزش هر زباني چه از پايه چه در سطح پيشرفته )، كامپيوتر (نياز مبرم در زندگي قرن بيستم ) مي باشند .
مركز آموزش گاليله :
ما با اعزام دبيران مجرب خانم و آقا براي كليه دروس از پايه تا كنكور – كامپيوتر زبان – موسيقي و … مي توانيم تا حدودي زيادي راه گشايي كلاس تابستاني و فراغت فرزندان باشيم.
مركز تدريس خصوصي گاليله – اعزام دبير مجرب خانم و آقا به منزل شما ۲۶۸۵۱۲۸۶
نياوران –نبش چهارراه مژده – طبقه ۴ بانك پاسارگارد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۲:۱۳ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :