مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

تدريس خصوصي زبان


فراگيري زبان به صورت خصوصي و گرفتن معلم جهت گرامر يا مكالمه و يا هردو نيازمند شناخت اوليه در مورد زبان و مطالب ابتدايي مي باشد. قبل از انتخاب زبان دوم جهت فراگيري آن بايد به چند نكته توجه داشته باشيد
۱-هدف از آموزش زبان دوم
۲-نوع استفاده از زبان دوم در آينده شغلي يا تحصيلي تان .آيا بيشتر به گرامر و متون زبان نياز داريد يا محاوره و صحبت كردن .اگر قصد داريد ادبيات زبان (گرامر) را يادبگيريد تدريس خصوصي گرامر زبان را بايد آغاز نماييد ولي اگر در آينده محاوره زبان بيشتر برايتان اهميت دارد بايد تدريس خصوصي مكالمه زبان  را آغازنماييد.ممكن است شما هر دو مورد هم گرامر و هم مكالمه مورد نظرتان باشد در اينصورت تدريس خصوصي زبان بصورت عام و خاص را بايد شروع نماييد.

تدريس خصوصي زبان
بهترين تدريس خصوصي زبان
البته بهترين نوع ندريس خصوصي زبان فراگيري پايه به پايه آن كه همان روش گرامر و مكالمه  مي باشد يعني يك مدرس خوب زبان مي تواند هم زمان با تدريس متون گرامري مكالمه و محاوره  زبان را از پايه شروع كرده و در مقاطع مختلف در مورد مباحثي چون خريد،مسافرت،تيه بليط و غيره از مكالمات روزمره سطح پايين شروع كرده و به مكالمات پيشرفته و حتي مكالمات تجاري و اقتصادي برسد.در اين روش چون دانش پژوه گرامر زبان را بدقت و كامل فراگرفته بنابراين مكالمه اي كه ياد ميگيرد بر مبنا واساس پايه هاي و علمي بوده و عميق تر در ذهنش جاي ميگيرد.

تدريس خصوصي زبان
فرار بودن زبان:
يكي از دروسي كه مدرسين زبان در تدريس خصوصي زبان  هميشه اعلام مي كنند فرار بودن اين درس مي باشد . يعني اگر به مدت طولاني مخصوصا محاوره زبان استفاده نشود .تقريبا از ذهن خارج مي شود. و برعكس با بودن در محيط و گرفتن لهجه صحيح شما مي توانيد بهتر و جامع تر مكالمه را فراگرفته و به اين زودي ها از ذهن شما خارج نشود.به عنوان مثال:
دوستي داشتيم كه چند سالي را در يكي از كشورهاي اروپايي كار مي كرد بهمين خاطر زبان او تقريبا كامل شده بود بعد از مدتي كه به وطن برگشت اوايل بسيار روان و خوب زبان را صحبت مي كرد ولي بعد از مدتي بعلت اينكه از زبان خود استفاده نميكرد و زبابن را فقط محاوذه اي ياد گرفته بود و معلومات آكادميك يعني همان گرامري نداشت تقريبا فراموش كرده و صحبت كردن برايش مشكل شده بود.
تدريس خصوصي لهجه و اصطلاحات زبان:
اگر قصد يادگيري مكالمه زباني را داريد حتما تدريس خصوصي زبان را انتخاب كنبد و سعي كنيد  رانتخاب مدرس زبان دقت كنيد تا او با  لهجه صحيح با شما كار كند.چون هر چه در ناخودآگاه ذهن شما راجع به زبان حك شود همان مي ماند و قابل تغيير نيست.لهجه و اصطلاحات زبان انگليسي نيز همانطور كه بارها شنيده ايد بهترينش امريكايي يا انگليسي است كه بستر به هدف و برنامه ريزي آينده شما مي توانيد آنرا انتخاب كنيد .
مركز تدريس خصوصي گاليله – تدريس خصوصي زبان  از پايه تا مكالمه ۲۲۷۲۸۹۰۴


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۷:۳۶ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :