مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

تدريس خصوصي زبان آلماني


در مركز آموزش گاليله با استفاده از مجرب ترين اساتيد تدريس زبان آلماني شما مي توانيد زبان آلماني را با روش صحيح و آسان فراگيريد تدريس خصوصي زبان آلماني در دو سطح گرامر و مكالمه برگزار مي شود كه البته نسبت به شرايط و موقعيت دانشجو تغيير ميكند.
۱_ اگر شما قصد سفري كوتاه به كشور آلمان داشته باشيد براي رفع نيازهاي روزمره بايد مكالمات روزمره را به حدود ۳۰ جلسه تدريس خصوصي زبان آلماني فرا گرفته تا در بدو ورود به آن كشور دچار اشكال نشويد.
۲_ اگر قصد مهاجرت و زندگي در كشور آلمان را داريد حتما بايد پايه زبان آلماني خود را در ايران قوي كرده و بعد از مهاجرت و بودن در محيط مي توانيد مكالمه و محاوره خود را ارتقا دهيد.
۳_ ممكن است شما از سفر به كشور آلمان كار و تجارت باشد كه البته بايد با استفاده از دبيران متخصص كه آشنايي كامل با اصطلاحات كاري و تجارت داشته باشد استفاده نماييد.
۴_ اگر قصد ادامه تحصيل در دانشگاه هاي آلمان را داشته باشيد بايد هم از برد گرامري و هم از بعد محاوره اي سعي كنيد با استفاده از تدريس خصوصي زبان آلماني پايه زبان خود را قوي كرده تا در دانشگاه دچار اشكال نشويد. البته تمام دانشگاه ها در كشور آلمان قبل از پذيرش شما هستم كلاس هاي آموزشي زبان براي تان برقرار مي كنند.
تفاوت تدريس خصوصي زبان آلماني با كلاس هاي گروهي:
شما موقعيت تدريس خصوصي زبان  استفاده مي‌كنيد كه قصد فراگيري با سرعت داشته باشيد و وقت كمي براي انجام كار خود در نظر گرفته باشيد البته اگر عجله اي در يادگيري زبان نداشته باشيد كلاس هاي گروهي نيز مفيد مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۶:۲۶ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :