مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

معلم ابتدايي


معلم ابتدايي همانطور كه مي تواند مفيد و سازنده باشد اگر خداي ناكرده با بي دقتي و بي توجهي تدريس نامناسب و رفتار ناپسند داشته باشد مي تواند دانش آموز را نسبت به درس و تحصيل زده كرده و تا مقطع بالا اين روحيه نامناسب و طرز فكر منفي را در او پرورش دهد.
معلم ابتدايي و دوره هاي مربوطه :
امروزه در وزارت آموزش پرورش به اين امر رسيدند كه معلم  بسيار نقش پر رنگي در پايه تحصيلي فرزندان شما دارد . بنابراين تمامي معلم ها كه مايلند در دوره ابتدايي تدريس نمايند بايد دوره هاي مربوط به معلم  را گذرانده و از لحاظ روانشناسي نيز با روحيه و رفتار مناسب سر كلاس حاضر شوند.
ديكته ابتدايي :
نقش معلم ابتدايي در درس ديكته نيز بسيار حساس و مهم است . خيلي وقتها شنيديد كه دانش آموزي حتي در سالهاي بالا ديكته ضعيفي دارد ، اين بخاطر عدم توجه معلم ابتدايي مي باشد .
معلم  بايد طوري حروف الفبا را به دانش آموز تعليم داده و با صداها و تركيب آنها دانش آموز را در درس ديكته قوي نمايد .
حساب ابتدايي :
كار معلم ابتدايي براي ياد دادن درس حساب بسيار سخت مي باشد . معلم ابتدايي بايد با روشهاي خاصي كه دوره آن را ديده و با اشكال مختلف و حتي در غالب شعر و مسائل ديگر سعي كند حساب را براي دانش آموز سهل كرده و او را تشويق كرده و علاقه مند به درس حساب نمايد .
متاسفانه بعضي از دانش آموزان حتي در دوره دبيرستان هنوز بعضي از جمع و تفريق هاي ساده را با انگشت خود انجام مي دهند كه اين نشانه ضعف تعليم معلم ابتدايي مي باشد.
مركز تدريس خصوصي گاليليه – اعزام دبير مجرب خانم و آقا به منزل شما ۲۶۸۵۱۲۸۶
نياوران – نبش چهارراه مژده – پلاك ۳۵۲-
شماره ثبت:۷۲۷۰۱ – با بيش از ۳۷ سال سابقه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۸:۵۳ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :