مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

انتخاب رشته كنكور


كه مي بايست بصورت دقيق و نكته اي از همان ابتدا ي ورود به مقطع تحصيلي دبيرستان دانش آموز به آن توجه داشته و درسها را بطور دقيق و پايه اي مطالعه كرده تا حتي نكته كوچكي هم از ديد او پنهان نباشد..
۲-داشتن سرعت عمل كافي درزدن تست ها:
چون براي پاسخ به هر تستت وقت معيني مشخص شده بنابراين دانش آموز بايد انقدر روي تست و نكات تستي كنكور دقت كرده و كاركرده باشد كه وقت كم نياورد و بتواند نمره و درصدي مناسب كسب نمايد.

انتخاب رشته كنكور
۳- برنامه ريزي و مشاوره تحصيلي:
دانش آموزي در مرحله كنكور موفق ت رخواهد بود كه هدفمند حركت كرده و از همان دوره اول متوسطه با برنامه ريزي منظم و دقيق آغاز نموده و بداند كه هدفش از ورود به دانشگاه و ادامه تحصيل چيست؟كه در اين راه نيازمند مشورت با مشاورين تحصيلي مجرب خواهد بود.
۴-انتخاب رشته كنكور:
مهمترين قسمت كنكور همان انتخاب رشته صحيح كنكور مي باشد.اغلب دانش آموزان در اين مرحله دقت لازم را بعمل نياورده و انتخاب رشته كنكور را جدي نمي گيرند.بنابراين كليه زحمات خود را بهدر داده و با انجام انتخاب رشته غلط مسير كلي زندگي آينده خود را تغيير مي دهند. پس قبل از انتخاب رشته مشورت لازم را بعمل آورده تا بتوانيم نسبت به نمره هاي كسب كرده و درصدها و رتبه ها ي موجود در كارنامه كنكوري خود يك انتخاب رشته دقيق انجام دهيم.
۵-شناخت رشته هاي دانشگاهي:
داوطلب بايد از مدت ها قبل از كنكور در مورد كليه رشته هاي دانشگاهي و دروس مربوطه از دانش جويان آن رشته ها و يا افرادي كه اطلاعات كامل و كافي دارند سوالات لازم را بپرسيد و نسبت به علاقه خود رشته مورد نظر را انتخاب نماييد.

انتخاب رشته كنكور
۶-آينده شغلي:
در انتخاب رشته كنكور آينده شغلي رشته هاي مورد نظر بسيار اهميت دارد داوطلبي كه قصد ورود به دانشگاه و ادامه تحصيل دارد نهايتا نظرش ورورد به بازار كار و درآمد از رشته فوق مي باشد.بنابراين در انتخاب رشته دقت لازم بعمل آمورده تا بتوانيد فردي مفيد براي خود و خانواده تان باشيد.
۷-علاقه:
قبل از انتخاب رشته دقت كامل داشته باشيد و شناخت نسبت به رشته هاي تعيين شده پيدا كنيد چون در آينده اگر علاقه اي به رشته تحصيلي خود داشته باشيد مسلما با انگيزه و هدف كامل انرا پيگيري كرده و ۱۰۰ درصد فردي موفق در كار و حرفه خود نخواهيد شد.
در مجموع انتخاب رشته كنكور را جدي گرفته و هرگز با عجله تصميمي نگيريد كه در آينده پشيمان شويد.انتخاب رشته صحيح يعنب مزد تمامي زحمات تحصيلي شما.
به اميد آينده هاي روشن براي تمامي دانش آموزان كشور
مركز تدريس خصوصي گاليله-انتخاب رشته كنكور توسط استيد و متخصصين اين مبحث ۲۲۷۲۸۹۰۴-۲۶۸۵۱۲۸۶
نياوران-چهارراه مژده – نبش نجابت جو- پلاك ۳۵۲- طبقه ۴ شمالي
براي مشاوره انتخاب رشته كنكور همين حالا با مشاورين ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۰:۲۶ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :