مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

يادگيري زبان انگليسي

هاي زبان اصلي يا گوش داده به موسيقي به زبان اصلي و يا خواندن كتاب هاي انگليسي يا ديدن فيلم هاي اموزي و غيره كافي نيست .
۳- درمحيط بودن ومحاوره مستقيم با كساني كه زبان انگليسي صحبت ميكنند بسيار مفيد بوده و تجربه ثابت كرده كساني كه براي فراگيري زبان انگليسي مدتي را در يك كشور انگليسي زبان زندگي ميكنند به راحتي زبان انگليسي صحبت ميكنند .
۴- البته بايد در نظر داشته باشيد فقط صرف به اينكه در يك شكور بيگانه باشيد و مجبور به صحبت كردن و گذراندن زندگي خود باشيد نميتوانيد انگليسي را بر مبناي درست و صحيح ياد بگيري و درنهايت نياز به آموزش هم داريد .
۵- با داشتن پيش زمينه مناسب در زبان انگليسي مثل گذراندن دوره هاي مختلف در كشور خودتان و آمادگي نسبي مي توانيد با گذراندن يك دوره حدود ۶ ماه در يكي از كشورهايي كه زبان انگليسي صحبت ميكنند با اين زبان آشنايي بيشتري پيدا كرده و ب راحتي صحبت كنيد.
۶-زبان انگليسي بسيار فرار بوده و در صورتيكه استفاده نشود صريحا از ذهن پاك ميشود و يا يادآوري سخت ميباشد. مخصوصا در مورد فراگيري لغات ،افعال ،اصطلاحات و غيره بايد دقت داشته باشيد كه سعي كنيد آنها را حفظ نكنيد بلكه با استفاده از آنها در جملات مختلف حتي تكراري به ذهن خود بسپاريد .
در نهايت متذكر ميشوم كه بهترين روش فراگيري زبان انگليسي استفاده از كتاب هاي آموزشي ،كلاسهاي آموزشي ،نرم افزار هاي آموزشي گوناگون ،فايل هاي صوتي و تصويري ،فيلم هاي زبان اصلي ساده ، فلش كارت هاي مختلف و تمرين مكالمه زبان انگليسي كه همگي مهم و مفيد هستند البته بايد متذكر شويم كه همراهي استاد مجرب در زمينه از همه مهم تر است چرا كه ميتواند اشتباهات شمار ا از پايه شناسايي و برطرف نماييد چرا كه اگر مطلبي را از پايه اشتباه ياد بگيريد تغيير مطالب آموخته شده سخت تر مي باشد .
پس شركت در كلاس هاي گروهي يا خصوصي فراگيري زبان صد در صد توصيه ميشود .و البته در مورد انتخاب كلاس گروهي يا خصوصي راه انتخاب بستگي به هدف شما از فراگيري زبان ميباشد . اگر زمان كمي براي يادگيري داريد يا پايه زبان قوي نداريد و از شركت در كلاس هاي گروهي خجالت ميكشيد و يا وقت كافي براي شركت در كلاس زبان انگليسي نداريد به هر دليلي اعم از اينكه شاغل هستيد يا فرزندي در منزل داريد ميتوانيد با هماهنگي در ساعات مناسب كلاس زبان را در منزل خود داشته باشيد .
مركز آموزش گاليله با بيش از ۳۷ سال سابقه در امر آموزش – اعزام دبير مجرب خانم و آقا به منزل و با امكان برگزاري جلسات در محل آموزشگاه ۰۲۱۲۲۷۲۸۹۰۴


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۲۴:۵۷ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :