مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

موفقيت در كنكور

۱_ تعيين رشته كنكور  بسيار اهميت دارد و تجربه نشان داده كه در خيلي از موارد دانش‌آموز با يك تعيين رشته كنكور  اشتباه شانس موفقيت خود را در در رشته مورد نظر كاملاً از دست مي دهد.

۲_ حتما دفترچه هاي آزمون و شرايط امتحان كنكور  را به دقت مطالعه نماييد و از پذيرش رسمي دانشگاه ها مطلع شويد تا بتوانيد به درستي انتخاب رشته و شهر نماييد.

۳_ سعي كنيد حداقل چند مورد از كارنامه هاي سالهاي قبل كنكور  را بررسي نموده و درصد قبولي دانش‌آموزان را با ضرايب نمره ها اختصاصي و عمومي در نظر بگيريد.

۴_ سعي كنيد در صورت امكان براي موفقيت بيشتر در كنكور  در از تجربيات مشاوران مجرب در اين امر استفاده نماييد.

۵_ تراز درسهاي خود را تنظيم نموده و سعي كنيد دروس عمومي و اختصاصي را هردو بالا ببريد.

۶_ براي موفقيت در حسابداري به نمره درس عمومي هست عربي نيز اهميت خاصي دارد و براي بالا بردن ضريب كلي بسيار مهم است.

۷_ مهمترين عامل موفقيت كنكور  در سرعت عمل در قطب و معلومات علمي مي باشد كه متاسفانه اكثر دانش آموزان در اين مورد آگاهي كامل نداشته و صرف به مطالعه و گرفتن معلومات علمي اكتفا مي نمايند. در صورتي كه موفقيت در و ورود به دانشگاه نياز به هر سه عامل دارد.

۸_ سرعت عمل خود را با زدن تست هاي گوناگون  و متفاوت و سوالات سالهاي قبل بالا ببريد سگ كنيد براي زدن تست براي خودتان مشخص نماييد و سرعت عمل خود را بسنجيد.

۹_ دقت كنيد معلومات علمي يعني بررسي و مطالعه كليه كتاب درسي به صورت نكته اي و ريز و حتما موقع مطالعه سعي كنيد حتما دروس عمومي و اختصاصي را با هم توسعه دهيد.

۱۰_ شركت در كنكور هاي  آزمايشي و محك زدن استعداد خود عامل موثري در موفقيت مي باشد وقتي شما نمرات و ضرايب خود را بدانيد باعث مي شود نقاط ضعف و قوت خود را بدانيد تا بتوانيد آنها را جبران كنيد.

۱۱_ داشتن هدف و انگيزه و برنامه ريزي درسي بسيار اهميت دارد دانش آموزان موفق در از سال قبل با انگيزه كامل دروس خود را دسته‌بندي كرده و برنامه ريزي درسي منظم براي خود تهيه مي‌كنند.

۱۲_ در نهايت با زدن تست هاي زياد و تنوع سرعت عمل خود را بالا برده و انشالله در موفق باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۰:۱۹ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :