مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

اتاق مطالعه

را به حال خود بگذاريد تا به مرور زمان و ترتيب اولويت خودش به سراغ آنها برود.
۲- تميز كردن و مرتب كردن اتاق دانش آموز ۸ تا براي چند دقيقه ممكن است برنامه ريزي و تمركز ذهني او را به هم بريزد سعي كنيد اين كار را حتي الامكان در مواقع استراحت و وقتي كه او براي دقايقي از منزل خارج مي شود انجام دهيد.
۳ -براي مطالعه و درس خواندن او احترام بگذاريد سعي كنيد همواره روي ميز اتاق  يك چاي سبز يا فلاكس به قدري بيسكوئيت و آجيل مورد علاقه او را بگذاريد تمامي اين عوامل در اتاق مطالعه او را براي ادامه درد تشويق مي نمايد.
۴ -اگر در آپارتمان خود جاي كافي داريد هتل امكان اتاق مطالعه را از اتاق خواب جدا كنيد درس خواندن در اتاق خواب باعث كاهش يادگيري شده و احساس خواب آلودگي به او ميدهد اگر هم فضاي كافي نداريد حذف فاصله تخت خواب و ميز مطالعه او را در اتاق خواب با پارتيشن يا وسايل ديگر البته با رنگ هاي متنوع جدا نماييد.
۵ -سعي كنيد در اتاق مطالعه فرزند خود از تصاوير شاد و ليوان هاي فانتزي متنوع استفاده نماييد چون در يادگيري و ذهن او كمك شاياني مي‌نمايد.
۶ -كامپيوتر او را در اتاق مطالعه طوري تنظيم نماييد كه نور مستقيم داشته باشد و از لامپ‌هاي مهتابي و سفيد استفاده نكنيد از لامپ هاي معمولي و لامپ هاي ملايم استفاده كنيد.
۷ -در اتاق مطالعه براي دانش آموز خود محدوديت ايجاد نكنيد و اجازه دهيد يادداشت هاي خود را به ديوار چسبانده چون به مرور زمان باعث تفريح و شادي مي گردد.
۸ -ممكن است به خاطر محدوديت جا مقداري از وسايل شخصي و لباسهاي افراد ديگر خانواده در اتاق مطالعه او باشد هرگز در موقعدرس خواندن ديگران به اتاق مطالعه وارد نشويد چون تمركز رو بر هم ميزنيد.
۹ -براي مطالعه بهتر و مفيدتر هم از چراغ مطالعه و هم از لوستر سقفي استفاده نماييد نور كم باعث خواب‌آلودگي و حواسپرتي او مي شود.
۱۰ -اتاق مطالعه بايد هتل امكان داراي پنجره و نور كافي بوده ولي سعي كنيد در معرض سر و صداي زياد نباشد كه تمركز را از بين  ميبرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۹:۴۰ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :