مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

مزاياي تدريس خصوصي

كلي كلاس ضعيف تر مي باشد و به نوعي سرعت يادگيري كلاس را پايين مي آورد و همانطور كه در اينجا به عنوان يك نيروي مخرب شناخته مي شود براي همان شخص نيز كلاس بازدهي كافي را ندارد زيرا با مسائل پايه نيز آشنا نيست لذا داشتن چند جلسه تدريس خصوصي با مدرس مجرب صد در صد پيشنهاد مي شود تا حداقل به حد متوسط كلاس برسد و پس از آن در صورت خواسته دانشجو مي تواند ادامه جلسات را به صورت گروهي انجام دهد .
۲-زماني كه سطح شما از سطح متوسط كلاس بالاتر است.
در اين صورت نيز كلاس هاي تدريس خصوصي مفيد خواهند بود چرا كه به قول معروف شما بايد به پاي ديگران بسوزيد و منتظر باشيد تا مطالب سخت تر مطرح گردد اما در جلسات تدريس خصوصي مدرس در سطح شما درس را رائه مي دهد و سبب تسريع يادگيري مطالب مي شود و در نتيجه مفيد تر خواهد بود.
۳- زمان مشخصي براي شركت در كلاس ها نداريد زيرا در جلسات خصوصي شما روز و ساعت را تعيين مي نماييد .
مزاياي تدريس خصوصي

مزاياي تدريس خصوصي :
۱-  اولين نكته از مزاياي تدريس خصوصي اين است كه جلسات تدريس خصوصي ۹۰۰ دقيقه كامل به شما اختصاص دارد و براي مثال براي يادگيري زبان وقتي شما در كلاس گروهي شركت مي كنيد با توجه به ظرفيت كلاس كه در بهترين حالت ۱۰ تا ۱۵۵ نفر باشد حداكثر زمان اختصاص داده به شما چيزي در حدود ۵ الي ۶ دقيقه مي باشد كه در حقيقت زمان مناسبي براي يادگيري نمي باشد.
۲-  جلسات خصوصي به لحاظي به صرفه تر خواهد هم به لحاظ هزينه پرداختي و يا زمان اختصاص داده شده ،زيرا در زمان كمتري مطالب بيش تري آموزش داده مي وشد و با توجه به هزينه پرداختي تعداد جلسات كمتري مورد نياز مي باشد.
۳- از ديگر مزاياي جلسات تدريس خصوصي آن است كه ساعات و روزهاي هماهنگي با توافق شما و مدرس مي باشد درحالي كه در جلسات گروهي اگر شما موفق به شركت در چند جلسه نشويد در حقيقت آن جلسات حذف و شما امكان استفاده از آنها را نخواهيد داشت.
۴-در اين جلسات تنها بر نقاط ضعف شما تمركز مي شود و اجباري نداريد تا بر مسائل پايه اي مطرح شده توسط همكلاسي ها تمركز كنيد.
۵-در صورت برگزاري اين جلسات در منزل باز هم در زمان صرفه جويي كرده ايد.
۶- از ديگر مزايا ميتوان به اين مطلب اشاره كرد كه در اين جلسات مدرس برروي آنچه شما ميخواهيد تمركز خواهد كرد براي مثال د رمورد يادگيري كامپيوتر نيازي به آموزش از پايه نيست و يا در مورد زبان اگر گرامر را كاملا فراگرفته ايد و تنها به دنبال يادگيري مكالمه هستيد فقط بر مبحث مكالمه تمركز ميكنيد و اينگونه زودتر به نتيجه دلخواه خواهيد رسيد.

مزاياي تدريس خصوصي
مركز آموزش گاليله تدريس خصوصي كليه دروس ابتدايي تا كنكور – موسيقي- كامپيوتر – نقاشي – زبان
نياوران – چهارراه مژده
اعزام دبير به منزل شما -امكان برگزاري جلسات در محل آموزشگاه – با بيش از ۳۷ سال سابقه
همين حالا با مشاوران مركز تماس بگيريد
۲۲۷۲۸۹۰۴-۲۲۷۱۵۸۸۶


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۸:۲۲ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :