مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

زبان دوم


بله درست است امروزه شما به راحتي در كمترين زمان با استفاده از ديكشنر ي هاي به روز ميتوانيد معني تمامي جملا ت را به زبان مادري خود دداشته باشيد اما فراموش كنيد ترجمه با آنچه شما درك مي كنيد بسيار متفاوت مي باشد.پس يكجا ننشينيد و از همين حالا به فكر يادگيري زبا ن دودم باشيد.

زبان دوم
روش هاي يادگيري زبان دوم
بهترين روش براي يادگيري زبان دوم ف مهاجرت به آن كشور و زندگي در ميان مردمان ان كشور مي باشد كه البته براي همه امكان پذير نيست.پس معادل سازي كنيد يعني فضايي مشابه به وجود آوريد .براي مثال اگر ميخواهيد زبان انگليسي ياد بگيريد كتا ب ها و مجلات انگليسي بخوانيد ، راديو به زبان انگليسي گوش دهيد ،
دوستان انگليسي زبان پيدا كنيد و… همه اين ها مي توانند موفقيت آميز باشند.
اين را به ياد داشته باشيد كه نبايد آموزش زبان را متوقف كنيد براي مثال نبايد آن را مانند كتابچه اي در ذهنتان نگهداري كنيد و هر زمان نياز بود ازآن استفاده كنيد بايد ان را مرور كنيد تا آموخته ها فراموش نشوند. اگر ميخواهيد زبان فرانسه را ياد بگيريد خلاصه كلام فرانسوي زندگي كنيد . سعي كنيد دهر جسمي را مي بينيد فورا معادل زبان فرانسه ان را در ذهن مرور كنيد اينطور به مرور زبان دوم به صورت زبان مادري و غريزي در ذهن شما نقش مي بندد در كل يادگيري زبان دوم نيز به صبر و تلاش مستمر نياز دارد و يك روزه به دست نمي آيد.خود را در موقعيت هاي بهتر قرار دهيد براي مثال انجمن هاي انگليسي زبان ها را در محل يا شهر خود پيدا كنيد و به آن ها بپيونديد يا در صورت امكان به كشورهاي انگليسي زبان سفر داشته باشيد اين واقعا ميتواند مفيد باشد .
سي دي  و كتاب هاب آموزشي و شركت در كلاس هاي آموزش زبان را فراموش نكنيد . البته با تجربه بنده اين كلاسها زماني مفيد خواهند بود كه شخص به صورت مستمر مطالب را مرور و در ذهن حك كند اين بدين معني مي باشد كه همه چيز به خود شما بستگي دارد .اگر وقت كافي براي رفتن به اين كلاس ها را نداريد همين حالا با ما تماس بگيريد تا در اولين فرصت جلسه تدري خصوصي در منزل شما برگزار گردد كه البته با تدريس خصوصي بسيار سريع تر به هدف خود خواهيد رسيد چرا كه تمامي توجهد مدرس به شما و رفع اشكالات شما مي باشد. درنگ نكنيد .
مركز آموزش گاليله تدريس خصوصي كليه زبان ها از پايه تا مكالمه
۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۲۷۲۸۹۰۴
نياوران – چهارراه مژده
اعزام دبيران مجرب خانم و آقا به منزل شما


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۴:۵۴ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :