مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

زيست كنكور


همانطور كه يادآوري شد نسبت به اهميت زيست كنكور دانش آموزان بايد برنامه ريزي دقيقي براي زيست شناسي  داشته باشند كه به چند مورد آن مي توان اشاره نمود :
۱- زيست كنكور را از همان كتاب اول و حتي درس علوم راهنمايي دنبال نموده و چهار كتاب زيست شناسي را بدقت و مفهومي مطالعه نمائيد.
۲- در هنگام مطالعه زيست كنكور حتما مطالب مهم و تستي آن را يادداشت نموده و خلاصه برداري نمائيد.
۳- توجه داشته باشيد برعكس دروسي مثل رياضيات ، زيست كنكور قوانين ثابت و مطلق ندارد ، بنابراين روي كلماتي مثل برخي ، بعضي ، و… دقت نموده و مفاهيم آنها را حتما يادداشت نمائيد .
۴- در زيست شناسي  به تصاوير در كتب درسي دقت كرده و زيرنويس آنها را مطالعه كنيد و سعي كنيد بخش هاي مختلف در شكل ها را حتما ياد بگيريد.
۵- بخش هايي مثل فعاليت و آزمون در كتب درسي خيلي مهم بوده و در چند سال اخير سوالاتي از آنها در زيست كنكور مطرح شده.
۶- اسامي كليه جانداران كه در كتب زيست شناسي آمده را همراه با خصوصيات ويژه آنها را حتما بدقت مطالعه كنيد . لازم اين امر مطالعه دقيق تمامي كتب زيست شناسي بوده و بايد با دقت و حوصله فراوان آن ها را يادداشت نموده و به ذهن خود بسپاريد.
۷- حتما در زيست كنكور در مورد نام دانشمندان و نتيجه پژوهش هاي آن ها هر ساله سوالاتي مطرح مي شود . پس بهتر است اين اسامي را به همراه نتيجه مطالعاتشان را خلاصه برداري نمائيد.
حتما مروري بر امتحانات سالهاي گذشته داشته باشيد چون بعضي از بخش ها هرساله تعدادي سوال صد در صد مطرح مي گردد مثل دودمانه ها ، چرخ زندگي قارچ ها و …
در پايان توصيه مي شود در آزمون هاي آزمايشي به هر تعداد بيشتر شركت كنيد و نتيجه و ضرايب كار خود را مخصوصا در زيستشناسي مشاهده كرده تا بتوانيد نقاط ضعف خود را بهتر نموده و با پيدا كردن سرعت عمل بالا و دقت كافي نتيجه مناسب را در زيست كنكور بدست آوريد.
تدريس خصوصي گاليله –تدريس كليه دروس ابتدايي تا كنكور ۲۶۸۵۱۲۸۶
اعزام دبير مجرب خانم وآقا به منزل شما – با بيش از ۳۷ سال سابقه –شماره ثبت:۷۲۷۰۱


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۹:۱۴ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :