مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

تدريس خصوصي رياضيات


تدريس خصوصي رياضيات اگر توسط دبير مجرب و آگاه انجام شود .مسير يادگيري آن بايد از طريق تدريس و تمرين ممتد و هم چنين پس از پايان هر فصل امتحان از متون تدريس شده باشد. بعضي از دانش آموزان نسبت به درس رياضي واكنشي منفي نشان داده كه البته اين به علت پايه ضعيف در درس مربوطه بوده و اين نوع داشن آموزان در دروس حفظي مثل تاريخ ، جغرافي و ادبيات مهارت بيشتري داشته و بنابراين بايد براي ادامه تحصيل با هدايت مشاورين تحصيلي رشته هاي علوم  انساني را انتخاب نمايند. البته همانطور كه ذكر شد در هر رشته اي رياضيات كم و بيش وجوئد دارد بنابراين دانش آموز بايد با گرفتن تدريس خصوصي رياضيات سطح رياضيات خود را بالا برده تا بتوانند ضريب و نمره مناسب اين درس را در كنكور كسب كرده و در رشته مورد نظر و مناسب خود قبول شوند. تدريس خصوصي رياضيات در پايه هاي مختلفي انجام شده و مختص به مقطع تحصيلي خاصي نمي باشد.
البته همانطور كه ذكر شد در هر رشته اي رياضيات كم و بيش وجوئد دارد بنابراين دانش آموز بايد با گرفتن تدريس خصوصي رياضيات سطح رياضيات خود را بالا برده تا بتوانند ضريب و نمره مناسب اين درس را در كنكور كسب كرده و در رشته مورد نظر و مناسب خود قبول شوند. تدريس خصوصي رياضيات در پايه هاي مختلفي انجام شده و مختص به مقطع تحصيلي خاصي نمي باشد.

تدريس خصوصي رياضيات
مشكلات تدريس خصوصي رياضيات :
اگر چه بايد دقت داشته باشيم بعضي از دانش آموزان مشكل تمركز و اختلالات يادگيري دارند كه البته با مراجعه به مشاورين مجرب و گرفتن تست هاي مربوطه پي به اين مشكل برده و با راهكارهاي تدريس خصوصي رياضيات براي ايندسته از دانش آموزان بايد با دقت و حوصله بيشتري انجام شود بنابراين مي بايست از دبيران پر حوصله و با تجربه استفاده كرد.
رشته رياضي-فيزيك :
كساني كه رشته رياضي فيزيك را انتخاب مي نمايند، به كارهاي مرتبط با رياضي ، آمار و حسابداري علاقه دارند .به دليل فكر منطقي در دروس كامپيوتر هم موفق خواهند بود و البته اگر داراي بيان مناسب و روان باشند مي توانند در شته حقوق هم موفق باشند و وارد رشته وكالت شوند. انواع رشته هاي مديريت كه نياز به تدبير و منطق بالا دارد را مي توان به اين نوع دانش آموزان پيشنهاد كرد
توصيه مهم به دانش آموزان رشته رياضي فيزيك :
براي فهم مطالب سعي كنيد بخش هاي مختلف را به صورت مجموعه اي منظم و در ارتباط با هم بفميد.
مركز تدريس خصوصي گاليله – تدريس خصوصي كليه دروس ابتدايي تا كنكور  ۲۲۷۲۸۹۰۴


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۷:۲۹ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :