مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

نكات آموزش زبان

انجام مي گيرد.
آموزش زبان در كلاس هاي عمومي و آموزشگاههاي زبان:
برخي از دانش آموزان اين روش آموزش زبان را مفيدتر و مناسب تر مي دانند چون اعتقاد دارند وقتي شما مخصوصا مكالمه زبان را در كلاس و در جمع فرا ميگيريد مي توانيد در گروه كلاسي خود با يكديگر صحبت كرده و اين براي پيشرفت زبان بسيار مفيد مي باشد  اما بايد ذكر كرد اين روش به دليل مشكلاتي كه دارد به افرادي كه وقت  كافي براي رفت و آمد و البته حوصله دارند پيشنهاد مي گردد. چرا كه در جلسات عمومي آموزش زبان حداكثر تايم اختصاص داده به شما بسيار كمتر از حداقل زمان اختصاص داده در كلاس خصوصي مي باشد. پس سرعت يادگيري بسيار پايين و ماه ها و سال ها به طول خواهد انجاميد و به هيچ عنوان براي افرادي كه قصد مهاجرت يا پيشرفت كاري دارند توصيه نمي گردد.
آموزش زبان در محيط هاي خارجي:
بعضي دانش آموزان آموزش زبان را در مقطع پايه در مملكت خود فراگرفته و پس از آن به يكي از كشورهاي اروپايي مي روند كه البته اين روش صحيح ترين روش فراگيري مكالمه بخاطر يادگيري صحيح تلفظ كلمات مي باشد كه خب اين امكان براي همه فراهم نمي باشد.
رشته هاي زبان در دانشگاه:
در دانشگاه ها براي ادامه تحصيل در رشته زبان مي توان از شاخه هاي ترجمه متون زبان و ادبيات زبان استفاده كرد.
درصد قبولي كدام دانش آموزان در رشته زبان بيش  تر است؟
داشتن علاقه به رشته زبان و آينده شغلي و مهاجرت هر سه از عوامل هدف قوي داشتن و قبولي در رشته زبان مي باشد.وقتي شما از مقطع دبيرستان هدفتان مشخص باشد و قصد ادامه تحصيل در خارج از ايران را داشته باشيد مطمئنا با اراده و پشتكار بيشتري زبان را فراگرفته و حتما موفق مي شويد.

آموزش زبان
چرا بايد زبان ياد بگيريم؟
براي تعامل و ارتباط بين تمدن ها ي مختلف هميشه هحساس نياز به يك زبان مشترك بوده .انسان ها نياز داند با هم در ارتباط بوده و از تمامي امكانات ، صنعت ، پيشرفت ها و علم و مسائل ديگر همديگر را مطلع ساخته و هميشه در تعامل باشيم.گفتگوي تمدن ها و ارتباط جوامع در سطح كلي و بين المللي امكان پذير نبوده مگر اينكه زبان مشتركي بين آنها باشد. و اينجاست كه نقش آموزش زبان مشخص مي شود.
نقش آموزش زبان در اقتصاد جامعه و بين الملل؟
شما وقتي يك تاجر موفق هستيد و در كسب و كار تجاري خود به درجات عالي مي رسيد كه بتوانيد محصولات خود را بطور صحيح صادر كرده و يا از كشورهاي ديگر واردات مناسبي داشته باشيد . اين موضوع دقيقا نياز به داشتن ارتباطات اقتصادي بين شما و شركت هاي خارجي دارد كه بدون دانش زبان ميسر نيست.
مركز تدريس خصوصي گاليله- تدريس خصوصي كليه زبان ها  از پايه تا مكالمه ۲۲۷۲۸۹۰۴


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۴:۴۶ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :