مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

استرس كنكور

پاك شده و اصلا بخاطر نمي آورد.هميشه بين نمره اضطراب و استرس و نمره واقعي  امتحان رابطه معكوس وجود دارد يعني هرچه نمره استرس كنكور بالاتر باشد نمره امتحاني پايين تر و هرچه نمره استرس كنكور پايين تر باشد نمره امتحاني بالاتر مي رود.
براي كنترل استرس كنكور و دورشدن از اضطراب حين كنكور بايد موارد زير را رعايت كنيد:
۱-برنامه ريزي دقيق:
براي دور شدن از استرس يك دانش آموز بايد از ورود به مقطع تحصيلي دبيرستان با برنامه ريزي دقيق و كمك از مشاورين تحصيلي با هدف حركت كرده و توانمندي خود را نسبت به دروس مختلف ارزيابي نموده و طبق برنامه دسته بندي كنيد. وقتي شما برنامه درسي و درس خواندن منظم داشته باشيد هميشه با آرامش بوده و در جلسه كنكور هرگز دچار استرس كنكور نمي شويد.

استرس كنكور
۲-زمان بندي :
براي فرار از استرس كنكور سعي كنيد تا فرارسيدن امتحان كنكور مخصوصا سال آخر تنظيم زمان نماييد.چون نزديك امتحان كنكور اكثرا دانش آموزان كه تنظيم وقت نكرده اند با كمبود زمان مواجه شده و همين خودش استرس فراوان مي دهد..مثلا شما مي توانيد از شروع مهر ماه دروس خود را بر مبناي توانمندي خودتان و با در نظرگرفتن ضرايب بيش تر و كمتر و اينكه دروس اختصاصي مهم تر و ضرايبش بالالتر مي باشد تنظيم وقت نموده و برنامه ريزي منظم داشته باشيد.البته براي اين امر مي توانيد از يك كارشناس مشاوره تحصيلي استفاده كرده تا انشاالله با آرامش و دور از استرس كنكور نمرات و ضرايب مناسبي بياوريد.
۳-طبقه بندي دروس عمومي و اختصاصي كنكور:
شما با اطلاع از دانش خود و علاقه مندي به دروس مختلف بايد دروس عمومي و اختصاصي را طبقه بندي كرده و بر مبناي اولويت درس بخوانيد.مثلا دانش آموزي كه حس ميكند مي تواند در دروس فيزيك ، شيمي و زبان ضرايب بالايي كسب كند بهتر است در زمانبندي و تنظيم برنامه اين دروس را در اولويت قرار داده تا بتواند بالاترين ضريب را در اين دروس بياورد.

استرس كنكور
۴-انجام تست هاي كنكوري:
فقط داشتن معلومات علمي براي موفقيت در كنكور كافي نيست.شما بايد آنقدر روي تست ها كار كرده باشيد تا سرعت مناسب داشته و نكات تستي را كاملا بدانيد و بدينگونه هرگز دچار استرس نمي شويد.
به اميد موفقيت شما در كنكور
مركز تدريس خصوصي گاليله تدريس خصوصي كليه دروس ابتدايي تا كنكور
۲۲۷۱۵۸۸۶-۲۲۷۲۸۹۰۴- نياوران – چهارراه مژده – نبش نجابت جو – پلاك ۳۵۲
شماره ثبت:۷۲۷۰۱
با بيش از ۳۷ سال سابقه – مركز آموزش گاليله
براي تنظيم جلسات تدريس خصوصي دروزس اختصاصي و عمومي كنكور همين حالا با مشاورين تحصيلي مركز تماس بگيريد.۲۲۷۲۸۹۰۴


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۵۱:۵۰ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :