مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

آموزش بزرگسالان


۳- تكراري بودن بعضي از مطالب درسي : در آموزش بزرگسالان بايد در نظر داشته باشيم مطالب تكراري از صبر و حوصله بزرگسالان بدور است و آنها در اين مواقع كسل مي شوند و از درس و مطالعه دوري مي كنند
۴- ترك دوره آموزشي : در آموزش بزرگسالان يكي از مشكلات اين است كه بزرگسالان گاهي از مطالعه و درس خسته شده و گاهآ در اواسط ترم دوره آموزشي را ترك نموده و درس خود را به نيمه رها مي كنند.
۵- كمبود وقت مطالعه : بالطبع در آموزش بزرگسالان بعلت گرفتاري هاي زندگي و شغلي بزرگسال نمي تواند وقت كافي و كامل براي مطالعه و تحصيل خود بگذارد و اين امر باعث افت تحصيلي وي شده كه در صورت تكرار آنها را مايوس و سرخورده كرده و باعث مي شود تحصيل خود را رها كنند.
۶- جايگاه اجتماعي و حرمت بزرگسالان: يكي از مهمترين مسائل بزرگسالان در آموزش بزرگسالان نبودن فضاهاي مناسب و نداشتن  حرمت در فضاهاي آموزشي است . اغلب بزرگسالان علاقه ندارند كه به آنها مثل كودك و دانش آموز رفتار شود. و از آنها در مورد رفت و آمدشان به كلاس درس سوال شود و خلاصه مورد سوال و جواب قرار گيرند .
۷- عدم امكان پرسش و پيگيري بعد از اتمام دوره: در آموزش بزرگسالان پس از اتمام دوره هاي فراگير ديگر امكاني براي پرسش و پيگيري براي بزرگسالان وجود ندارد.
راهكارهاي ارائه شده توسط متخصصين امر :
در آموزش بزرگسالان بايد به موارد زير توجه نمائيم.
۱- مي توان بعضي از دوره ها را بصورت راه دور برگزار نمود و فقط آزمون را حضوري برگزار نمائيم . حتي مي شود آزمون را نيز بصورت آن لاين برگزار كرد .
۲- در آموزش بزرگسالان بهترين شيوه آموزش اين است كه آموزش ها به روش ساده و كاربردي توسط نرم افزار در موبايل قرار گرفته و در اختيار بزرگسالان قرار گيرد كه در اينصورت حس خوبي براي آنها پديد مي گردد.
۳- اگر آموزش به صورت راه دور انجام شود. بزرگسال مي تواند بر محتواي دوره كنترل داشته و زمان آموزش ، تمرين و مطالعه را نسبت به برنامه زندگي خود تنظيم نمايد.
مركز تدريس خصوصي گاليله تدريس كليه دروس در تمامي سنين ۲۲۷۱۵۸۸۶
اعزام دبير مجرب خانم وآقا به منزل شما- آموزش با جديدترين متد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۲:۰۰ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :