مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286 .

مركز تدريس خصوصي گاليله 02126851286

آموزش موسيقي(تنبك)

شروع ابتدا دوره ويژه كودكان (ارف)را بگذرانند و سپس شروع به آموزش اين ساز نمايند. آموزش موسيقي هيچ وقت دير نيست و علاوه بر اينكه به عنوان يك سرگرمي مي باشد با يادگيري  آن مي توان به عنوان يك هنر به آن نگاه كرد.

آموزش موسيقي
ميزان تمرين براي يادگيري موسيقي
در كل براي يادگيري موسيقي نياز به تمرين و ممارست داريم و يادگيري به تدريج و گام به گام انجام مي شود . در مورد آموزش موسيقي كودكان پيشنهاد مي شود جلسات تمرين كوتاه اما مداوم باشد چراكه آنها زودتر خسته مي شوند . زمان و طول دوره يادگيري اين موسيقي بستگي به استعداد و علاقه هنرجو دارد كه با تمرينات بيش تر مي تواند دوره آموزش موسيقي را كوتاه تر و البته كاربردي تر نمايد.
كلاس آموزش موسيقي (تنبك)
اين كلاس موسيقي در مركز آموزش گاليله به صورت خصوصي و يا با توافق طرفين به صورت نيمكه خصوصي برگزار مي گردد. مكان برگزاري جلسات با توجه به سليقه هنر جو درمحل آموزشگاه يا منزل هنرجو مي تواند باشد. در هر جلسه موسيقي مدرس تنبك درس جديدي مي دهد و جلسات قبل را رفع اشكال مي كند

آموزش موسيقي

قيمت ساز تنبك
اين ساز در قيمت هاي مختلف از ۲۰۰ هزار تومان به بالا مي باشد كه توصيه مي شود قبل از خريداري و شروع جلسات با مدرس موسيقي خود دراين باره مشورت نماييد.
قيمت جلسات موسيقي
اين جلسات به صورت ۴۵ دقيقه اي و با هزينه ۷۰ هزار تومان براي هنرجويان در سطح پايه و ۹۰ هزار تومان براي جلسات پيشرفته تر برگزار مي گردد كه البته نحوه پرداخت بسته به نظر هنر جو به صورت تك جلسه ، ۵ جلسه و يا ۱۰ جلسه يكبار و تسويه حساب با آموزشگاه مي باشد.
كه البته  معمول ترين حالت پرداخت بدين صورت است كه ۳۰ درصد كل هزينه در جلسه اول ، ۳۰ درصد بقيه در نيمه جلسات و مابقي در پايان دريافت مي گردد.
همه مدرسين مركز ، تحصيلات موسيقي دارند و شما بنا به سليقه ميتوانيد آلات موسيقي را به صورت نت و يا به اصطلاح گوشي فرا بگيريد . انتخاب سبك يادگيري با نظر هنر جو مي باشد .تعاداد جلسه در هفته با نطر مدرس و هنرجو و البته با توافق طرفين مي باشد.
و در نهايت زمان و روزهاي برگزاري جلسات بنا به درخواست هنرجو و با هماهنگي با مدرس مربوطه امكان پذير و بلامانع مي باشد. براي برگزاري اولين جلسه و يادگيري هنري جديد همين حالا با مركز تماس بگيريد تا در اسرع وقت اولين جلسه شما تعيين زمان شود.
براي مشاوره بيش تر  دراين زمينه با مركز آموزش گاليله  تماس بگيريد. با تشكر مديريت
مركز آموزش گاليله – تدريس خصوصي كليه سازهاي موسيقي از پايه تا پيشرفته
نياوران – چهارراه مژده
۲۲۷۲۸۹۰۴-۲۲۷۱۵۸۸۶


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۵:۱۱ توسط:صفا ضيايي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :